☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Gminy Brojce
Herb Urząd Gminy Brojce

Wtorek 18.06.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Referat Finansowy

Kierownikiem Referatu finansów jest Skarbnik Gminy. Kierownik sprawuje bezpośredni nadzór na działalnością oraz wykonywanymi zadaniami przez referat finansów.

 

Stanowiska pracy w referacie finansów:

 

Pani Karolina Pilch – tel. (91) 38-611-94 wew. 19

  1. Prowadzenie spraw związanych z dochodami gminy.
  2. Prowadzenie księgowości analitycznej kont.
  3. Prowadzenie spraw finansowych związanych z wynagrodzeniami pracowników Urzędu.
  4. Prowadzenie obsługi finansowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  5. Prowadzenie spraw finansowych związanych z obciążaniem za pobór prądu, ogrzewanie.
  6. Prowadzenie rozliczeń wynagrodzeń z Urzędem Skarbowym, ZUS, PEFRON.

 

Pani Joanna Jóźwiak – tel. (91) 38-611-94 wew. 19

  1. Przygotowanie i dekretowanie dokumentów księgowych.
  2. Dokonywanie zapisów operacji księgowych.
  3. Prowadzenie księgowości analitycznej wydatków i kosztów.
  4. Prowadzenie analityki materiałów, dokonywanie rozliczeń materiałów.
  5. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników.

 

Pani Elżbieta Kościołowska – tel. (91) 38-611-94 wew. 27

  1. Prowadzenie spraw w zakresie wymiaru podatków, w tym opracowywanie decyzji podatkowych.
  2. Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zaświadczeń o posiadanych gruntach.
  3. Prowadzenie kontroli podatników w zakresie przypisanych podatków.
  4. Prowadzenie spraw w zakresie podatku akcyzowego od zakupu oleju napędowego wykorzystywanego w produkcji rolnej.

 

Pani Ilona Bednarczyk-Kojro – tel. (91) 38-611-94 wew. 27

  1. Prowadzenie spraw w zakresie egzekucji podatkowej.
  2. Prowadzenie szczegółowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków i czynszów.
  3. Prowadzenie spraw w zakresie wydawania zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach.
  4. Ustalanie wymiaru wynagrodzeń inkasentów.
  5. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń inwentaryzacyjnych pozostałych środków trwałych.
  6. Prowadzenie spraw w zakresie podatku od środków transportowych.

 

Pani Renata Żurek – tel. (91) 38-611-94 wew. 24

  1. Obsługa kasowa Urzędu i jednostek organizacyjnych Urzędu.
  2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  3. Prowadzenie czynności związanych z inwentaryzacja środków trwałych.

 

Pani Iwona Ruszkiewicz– tel. (91) 38-611-94 wew. 17

  1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
  2. Prowadzenie czynności związanych z przyjmowaniem, księgowaniem i egzekucją opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  3. Prowadzenie i rozliczanie kwitariuszy przychodowych.
  4. Rozliczanie rachunkowo-kasowe inkasentów.

 
 
ilość odwiedzin: 1117885

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X