☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Gminy Brojce
Herb Urząd Gminy Brojce

Poniedziałek 21.01.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Samodzielne stanowiska pracy

Zakresy zadań samodzielnych stanowisk pracy:
 

Pani Mirosława Grudkowska - tel. (91) 386-11-94 wew. 21

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
  2. Prowadzenie spraw związanych z potwierdzenie pracy w gospodarstwie rolnym.
  3. Prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
  4. Prowadzenie kancelarii niejawnej.
  5. Nadzór i realizacja przepisów dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych.
  6. Obsługa Gminnej Komisji Profilaktyki i Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Narkomanii.

Pani Małgorzata Gieda - tel. (91) 386-11-94 wew. 14

  1. Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa.
  2. Prowadzenie spraw z zakresie ochrony środowiska – organizowanie akcje zabezpieczenia mieszkańców przez zagrożeniami, realizacja zarządzenie o ewakuacji w razie zagrożeń, prowadzenie spraw związanych z klęskami żywiołowymi, ochrona zieleni, zadrzewień i zakrzaczeń, prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń.
  3. Prowadzenie spraw w zakresie melioracji i łąkarstwa.
  4. Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie prac interwencyjnych i robót publicznych.
  6. Prowadzenie akcji kurierskiej oraz spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
  7. Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych.

Pani Marta Skierczyńska - tel. (91) 386-11-94 wew. 11, (91) 386-11-86

  1. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii ogólnej urzędu.
  2. Wydawanie adresatom korespondencji nadanej przez Urząd i awizowanej przez gońca.
  3. Organizowanie kontaktów Wójta Gminy z mieszkańcami i interesantami.
  4. Prowadzenie archiwum zakładowego.
  5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnionych na czas określony, stażystów, pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
  6. Prowadzenie ewidencji obecności pracowników, rejestru delegacji, rejestru skarg i wniosków, rejestru czasopism i publikacji zamawianych przez Urząd.

Pan Tomasz Zdrozis - tel. (91) 386-11-94 wew. 22

  1. Obsługa spraw związanych z informatyką i telekomunikacją.
  2. Administrowanie systemem informatycznym Urzędu.
  3. Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej, platformy e-PUAP oraz strony internetowej Gminy Brojce.
  4. Prowadzenie spraw związanych polityką bezpieczeństwa danych osobowych.
  5. Konserwacja i nadzór nad sprzętem elektronicznym w jednostkach organizacyjnych oraz świetlicach wiejskich.

Pani Anita Łosiewicz – tel. (91) 38-611-94 wew. 29

  1. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami.
  2. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
  3. Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia.
  4. Prowadzenie spraw w zakresie zagospodarowania i planowania przestrzennego.

Pani Anna Bielecka – Tyszer – tel. (91) 38-611-94 wew. 15

  1. Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
  2. Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
  3. Wdrażanie i realizacji dofinansowanych projektów.
  4. Prowadzenie spraw związanych  z rozliczaniem dofinansowania.
  5. Pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta Gminy Brojce ds. konsultacji społecznych
  6. Pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta Gminy Brojce ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
  7. Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Gminy i jej organów.
  8. Sprawy związane ze współpracą z sołectwami.
  9. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia.

Pan Łukasz Goszczyński – tel. (91) 38-611-94 wew. 23

  1. Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
  2. Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
  3. Wdrażanie i realizacji dofinansowanych projektów.
  4. Prowadzenie spraw związanych  z rozliczaniem dofinansowania.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie kultury fizycznej i sportu.
  6. Prowadzenie spraw w zakresie promocji gminy.
  7. Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie spraw związanych z utylizację azbestu, prowadzenie spraw związanych z odbiorem odpadów i wywozem nieczystości na terenie Gminy.

Pan Kamil Przywara - tel. (91) 38-611-94 wew. 23

  1. Dostarczanie korespondencji na terenie Gminy Brojce.
  2. Prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
  3. Prowadzenie spraw z zakresu realizacji przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
  4. Prowadzenie spraw związanych ze zwierzętami bezdomnymi.
  5. Prowadzenie spraw związanych z  wysypiskiem stałych odpadów komunalnych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z pracami budowlanymi i remontowymi realizowanymi przez Urząd Gminy.
  7. Dokonywanie zakupu materiałów budowlanych i narzędzi oraz nadzór nad ich składowaniem i przechowywaniem.
  8. Prowadzenie spraw dotyczących drogownictwa.
  9. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną.
  10. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką paliwową i zakupem opału.

Pani Ewelina Leszczyńska (OPS Brojce) - tel. (91) 38-611-94 wew. 18

  1. Prowadzenie spraw z zakresu stypendiów szkolnych o charakterze socjalnym.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu dodatku energetycznego.
  3. Obsługa dodatków mieszkaniowych.

 

 


 
 
ilość odwiedzin: 1047852

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X